Det är bra att reflektera över dagen ;)

Säger man verkligen så? Aja skit samma ;)
Som ni såg så hade jag 4 timmars hål idag.
Ganska segt, men vi hade det kul ändå! :)
Vi fikade i vasa parken sen åt jag och Vendela på Donken :) 
Asså alla andra var med. Sen Gick vi tillbaks till skolan, hade matte.
Sen cyklade jag hem, pluggade och sen böt jag om och fixade mig lite.
Drog till kyrkan, inte på mässa för det var ingen idag :( ...
Men i alla fall, så vi var inne på en sak som heter Kuben. Det är ungefär samma sak som min gård jag brukar vara på. Man chillar, spelar, snackar och en massa annat.
Så vaar med flera stycken meen bl.a. Karolina, Lukas, Diego, Matilda och Dovile. Många fler men orkar inte rabbla upp alla ;)
Det var as kul, jag börjar få lite nytt ömgänge. Jag gillar dem as mycket :)<3
Nu sitter jag och tänkter lite. Ska jag duscha eller ska jag bara tvätta ansikten...? Vilka djupa tankar jag har alltså xD
Jag börjar 11:40 och slutar 14:20 imorrn ;) Men aja, godnatt ! <3
Nu ska jag sova, godnatt! :) <3
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback