denn skuuulan

Ja hurrni! ;)
Idag har varit en jätte chill dag.
Det var så kallt imorse när jag skulle cykla så var tvungen att ta vantar :P
Men den vart det ju jätte fint väder.
Första lektionen: Engelska sen idrott men vi fick bara rundtur vid idrottssalarna.
Lunch sen hade vi 3 timmars media, den var rolig. Vi fick ett papper med saker man skulle ta kort på sen vare en som vann.
Mitt lag kom 2:a ;)
Sen tog jag cykeln hem. Så mötte jag ett barn från fritids som ba: Kom in o hälsa på.
Så jag hälsade på fritids o lekte jaga med dem :)
Jokubas va där så det var extra extra ;)
Hade varit kul ananrs med men det var bra att han var där också.
Sen nu har jag packat, är inte helt klar men nästan så.
Klockan 6 så åker vi så nu ska jag äta packa det sista och få skjuts till domkyrko gården... 
Tar med kameran, men kan inte blogga försnt söndag eller måndag om jag inte orkar blogga på söndag1
Hejdå






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback