Dagen :)

Idag hade vi vår första foto lektion. Vi skulle göra en stop-motion. 
Jag var i grupp med 3 as schysta tjejer från klassen.
Jag vart iaf ganska nöjd med den! :) 
Och jag cuklade till skolan. Slutade 15:50. Så cyklade jag hem igen.
 Med min nya musik. Lite nytt och bra från spotify. Sen några as bra som kompisar tipsade. 
T.ex. den som jag la upp tidigare.
Sen åkte vi ganska tidigt och firade min faster Carinas Man som heter Sami.
Så de bjöd på kakor, räk smörgåstårta, hemma lagad äppel kaka, wienerbröd(stav) m.m.
As gott ;) Sen direkt när vi kom hem så joggade jag (se tidigare inlägg).
Nu sitter jag här o va ska man säga? Typ "kikar" med Lukas och Karolina. (Kik= as bra gratis chatt program)
Plus att jag chattar med Ida också :) Gillar er sååå mycket! :) <3
Sen har jag inget mer att berätta, förutom lite privata saker. Men det får ni fråga om om ni undrar ;)
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback