Bad i Tortuna

-
Åkte med Sabina, kevin och Peter till Tortuna gropen och badade!
Det var as kul och skönt eftersom att det var ganska bra väder idag.
Vi klättrade, badade, solade och så dök vi o gjorde lite volter :)
Sen när vi skulle hem så pkte vi förbi Willy´s så bjöd Peter på drickor åt mig, sabina och Kevin.
As gott, sen har jag suttit o fixat med klippet hur länge som helst. 
Var tvungen att göra om uppladdningen typ 4 gånger för att ljudet försvann på Movie maker.
Riktigt sunkingt redigerings program det ! -.-
men snart får jag ju en Mac book att redigera o hålla på med så det ska bli as skönt.
Nu ska jag ut med hunden och möta upp Nova :)
En kompis som jag lärde känna på kollo och som jag inte träffar så ofta. 
Nu tjatar pappa så måste ut. Får se om jag fixar ett till inlägg idag :)
 





ª Moni

HAHAHA var det du som hoppa??? XD

2012-08-05 ª 12:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback