Tidsfördriv- sanning

Tio saker om ditt liv:
Har du nånsin varit kär? - Ja
Tror du på kärlek? - Ja
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - nej
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Nja, jag vet inte
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Tyvärr, ja 
Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Nej
Har du nånsin tyckt om någon utan att tala om de för henne? - Nej
Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Ja det har jag
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Jupp

 

Tio saker:
Kärlek eller pengar? - Kärlek , men pengar är bra de också ;)
Vin eller öl? - vin, jag spyr nästan av öl... Men man får lära sig dricka det!
Dag eller natt? - Natt. Fast dag om det är varmt och sol.
One night stand eller förhållande? - Förhållande.
Tv eller internet? - Internet.
Pepsi eller cola? - Cocacola.
Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - Båda, men allra helst romantisk hemmakväll
Färgfoto eller svartvita? - Blandat är fint, svartvit med någon sak som man gör i färg! ;)
Telefonkontakt eller face to face? - Face to face
Bilddagboken eller facebook? - Facebook


Nio har du någonsin:
Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - ja...
Har du nånsin viljat ta livet av dig? - nån gång kanske.
Har du nånsin gjort något du ångrar? - ja
Har du hoppat bungy jump? - Nej, men i framtiden så
Har du nånsin varit med i en olycka? - Vilken sorts? Aldrig brytit eller skadat mig!

Förutom när jag var 2år, då min arm var ur led!
Har du nånsin ätit en hel tårta? - Nej
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Njaaa
Har du nånsin gått på bio ensam? - Nej hahah
Har du nånsin tyckt att världen suger? - Ja!

 

Tio Känslor:
Saknar du någon just nu? - Ja
Är du glad? - Nja, det kan man inte vara när man pluggar!....
Är du fundersam? - haha aa
Är du uttråkad? - JA!!!!
Är du tysk? - Hahhahah, nej?
Är du italienare? - nej
Är du finsk? - Kvarts ;)
Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Japp (Y)
Gillar du någon just nu? - Ja.

 

Om dig:
Hur mycket är klockan just nu? - 23:25
Namn? - Axel 
Hur många barn vill du ha? - 2 eller 3
Vill du gifta dig? - Ja såklart. Men Inte förns jag är säker på att "den" är den rätta!
Rullar du spaghettin eller skär du den? - Ibland rullar ibland skär
Har du ätit sushi? - Ja, smakat av Amanda
Favoritglass? - Ben & jerry´s & Daim strut
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - 2
Humör? - Trött

 

Fyra Grejor:
Har du någonsin blivit jagad av polisen? - nej, tror inte det
Har du en hund? - ja
Sover du helst själv eller med någon? - Med någon
Tror du på spöken? - jag har vart med om lite spooookiii så ja

 

Skulle:
Skulle du vilja vara längre? - Ja!!!
Skulle du vilja kyssas nu? - Ja, men bara om det var av "hon". 
Skulle du vilja dricka dig full nu? - Alltid

 

Tack för att du läste!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback