Stockholm

Det var ganska så kul i stockholm.
Vi åkte buss dit o såklart så somnade jag o sov i kanske 1 h i bussen.
Vi hade ju fritid först när v i kom dit.
Så vi gick och åt lite frukost fika på donken medans affärerna var stängda.
Sen gick vi runt o jag köpte en tröja.
Jag tar kort på den imorrn, orkar inte lägga upp bilderna från stockholm idag...
Sen började vi leta efter en Sub way restaurang.
Men vi hittade ingen så vi käkade på McDonalds igen ;)
Jag provade den nya burgaren "prime chicken", men det var inte så god!
Sen gick vi mot riksdagen o det där.
Vad vi fick göra var detta:
Vi fick lappar, det stod vad man hetta van man tyckte(typ som "jag vill att ungdomarna ska få rösta").
Vi delades samtidigt upp i olika partier!
Jag hamnade i Frihetpartiet.(påhittade partier)
Sen skulle vi spela o komma fram till beslut på olika frågor.
Mitt parti fick fram allt vi ville ;)
Det vad ganska svårt för man fick inte komma in med egna tankar o det är ju väldigt svårt o
argumentera för något man inte tycker!
Sen gick vi gå in i någon sal, det var as bra säkerhet. Som på en flygplats så att man inte ska ta med
pistol eller kniv typ ;)
Sedan åkte vi buss hem, då jag somnade igen xD
Sen duchade jag o nu har jag precis ätit mat.
Kollar nu på Glee. Jag ska snart plugga in mina stödord för So redovisningen .
Bilder kommer senare fast antagligen imorrn!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback