"sjuk", egentligen inte!

Idag var jag hemma från skolan för att jag har en munsårsblåsa .
Jag hade inget saalva hemma så mamma fick köpa idag.
Men självklart så ska jag till skolan imorrn.
Sen vid typ 4 så gick jag o pluggade med min so grupp.
Nu är vi så gott som klara :)
Vi skulle behöva öva en gång till men vi kan redocvisa om vi måste.
Efter det gick jag hem o åt sen åkte jag o charlie till gymmet!
Vi hann bara träna bröst sen började charlie blöda.
Han opererades imorse.
Han skulle ta ut skruvarna eftar att han bröt benet.
Sen åt jag en macka o nu kollar jag Revenge! :)
Bästa programmet, aå himla spännande just nu också.
Jävla reklam skit...
Sen blir det bb o sedan sova. Godnatt






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback