Plugg- dag

Just nu sitter jag o skriver stöd-ord!
Dagen började med att jag gick över till Pontus där även Maja & Tara var.
Så pluggade vi till mellan 3 & 4.
Sen gick jag hem, åt mat och sedan ålte jag med mamma och tessan till hälla för att leta vår jacka.
Jag hittade 1 på stadium som jag fastnade för, valde den så betalade mamma dårå ;)
Sen gick vi till H&M där vi vi köpte en varsin v ringad vit t-shirt till mig och John.
Sen Hem och plugga lite.
Åt Middag och sen åkte jag med Charlie till gymmet, det gick suveränt som vanligt.
Träffade Felicia på gymmet så jag skrämde henne lite xD
Vart du skrämt Feli? ;)
Sen hem ducha o nu sitter jag o skriver stöd ord igen.
Imorrn blir det först att plugga med Pontus, Maja & Tara igen, sedan går jag till gymmet.
På kvällen blir det att vara lite med Lina :)
Asså förlåt för att jag på senaste tiden bara har lagt upp massa långa texter men jag har bild brist.
Nu bjuder jag på en bild från min o "Monis" senaste fota dag :P
Bästavänner forevaaa. Jag var mitt i redigeringen så slutade Picnik att fungera -.-
Det är därför jag inte hann att "pixla" ditt ansikte ocskå Mandi :( <3





ª feli

jag blev äcklad! haha kände någon som ställde sig precis bakom, jag ba: vafan vill den?? sen så såg jag dig! hahah

2012-04-03 ª 09:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback