Perfekt dag!

Ja som sagt, den här dagen blev VÄLDIGT lyckad ;)
Började dagen med att fixa mig o gå ner till gården.
Därifrån tog jag, Amanda o 8 andra ungdomar minibuss (och 1 vanlig bil) till Salasilvergruva
för att köra höghöjdsbana och åka lindbana.
Jag har dokumenerat , mest amanda, i bilder o lite film.
Så jag håller på att öveföra de nu :)
Vädret var perfekt o efter banan & lindbanan så grillade vi i den sctekande solen ;)
Så jävla skönt alltså.
Sen åkte vi hem o så åkte jag o mamma ut på hälla för att pappa fyller år imorrn.
Vi köpte present åt pappa sedan hjälpte jag mamma o shoppa till henne.
Sen fixade vi en vest och en vit shorta som jag ska ha på avslutningen.
Vi ska fixa ett par svarta chinos senare! Så det gillar jag(y)
Sne hem åt o nu ska bloggar jag dårå.
Vettefan vad som händer imorrn, men npgot hittar jag nog på! :)
Nu ska jag iallafall kliva in i duschen medans bilderna o de 2 filmerna överförs.
Hare så bra så länge ! :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback