My day

Ja som jag sa så åkte jag o pappa till torsåker.
Han väckte mig 06:00 imorse...
Sen så var jag hos hemma hos mina kusiner i inte äns 1 timme.
Sen skjutsade pappa mig till Lovisa.
Vi åkte in till Gävle med hennes mamma & pappa.
Nu har jag lärt känna dom lite bättre, eller lättare sagt det var första gången jag snackade med hennes pappa ;)
I gävle så bjöd dom mig på fika o sådär.
Sen åkte vi hem till Lovisa igen. Där spelade jag med Lovisas lillebror Linus.
Sen så låg jag o Lovisa o kollade lite när Linus spelade ;)
Sen kom pappa o hämtade mig så åkte vi hem :)
Sen när jag kom hem så tråkade jag. Gick ut med hunden.
Tråkade igen , duschade, sen gick jag ut med sopparna och tog Rocky på en lång promenad!
Nu kollar jag på Scary Movie 3 på tv11.
Godnatt! :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback