Lovisa

Kom nyss tillbaks hem efter att ha gått hela vägen upp till byn.
2 km ensam, för att träffa Lovisa.
Snacka om att det var länge sen vi träffades.
Men vi hade det jätte mysigt!
Först gick jag upp till byn då, mötte upp henne, så gick vi o kolla om Sara var hemma men det var hon inte.
Så då jag vi hem till Lovisas farmor o farfar.
Vi kollade på Tv och så bjöd dom på hemma gjort Choklad, den var as god men jag vågade bara ta 1 hehe ;)
Sen skulle jag hem, så ringde Lovisa sin mamma skulle hämta henne.
Så fick jag skjuts hem av henne istället för att gå 2 km ute på landet utan lampor o allt :D
Nu ligger jag o sängen och spelar happy wheels :)
Sen blir det nog att sova. Ska bara lägge upp bilder från idag först.
Så godnatt mina vänner o er andra ;)





gullig du är som gick så långt för att träffa mig;) <3

2012-04-15 ª 12:23:37

gulligt av dig att gå så långt för att träffa mig ;) <3

2012-04-15 ª 13:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback