Lite extra extra ;)

Lagade precis till mig en kvälls mat.
Det blev scrambled eggs, macka & så té till det.
Har glömt att nämna det.
Men efter den där kvällen hos Tatta så vaknade jag upp med värsta hesa halsen.
Jag vet inte varför, kommer inte ihåg om jag gjorde något som gjorde mig hes...
Men huvudsaken är väl att jag hade kul då (y)
Så jag drack te bara för att det skulle bli lite bättre då!
Får hoppas jag blir bättre för på onsdag ska vi till riksdagen med skolan.
Stockholm dårå :D
Ska faktiskt bli rätt kul förutom en sak....
Dom fördelade upp dagen såhär.
På MORGONEN så ska vi va nere på stan o då kommer affärena att vara stängda -.-
O sen är vi i riksdagen när det är öppet!
John är i duschen så jag väntar på att han ska bli klar så att jag kan duscha någon jävla gång.
Godnatt





ª Idish

Scrambled eggs, man säger väl äggröra ?

2012-04-10 ª 20:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback