Jogging o hela köret ;)

Det blev 5 km o jag körde i ett ganska snabbt tempo.
När jag kommit kanske hälften så började det dugga.
Min första tanke: fan nu kommer mitt hår bli lockigt...
Haha ;) Men jag hann tbx innan ös regnet kom :P
Så kom mamam o hämtade mig o så gick vi ner till grannarna o fikade.
Det är där jag brukar vara barnvakt, så jag vart utsatt för lite doktor expridiment av Elsa;)
Hehe nejdå men hon ville att jag skulle vara sjuk så jag ba låg där o låtsades sova så kollade hon om mitt hjärta slog o knackade på mitt knä. Med sina doktor leksaker dårå.
Sen cyklade jag till Ica åt mamma o nu sitter jag o lyssnar på musik;)
När Challe kommer hem så ska vi bara äta sen dra till gymmet.
Sen ska jag hem o duscha för att sedan bli klippt :)
Får se hur det blir, fast tror att det blir ungefär som vanligt :P





ª Axel

Oj, jag insåg precis hur ful bilden var.

Men den får duga haha ;)

2012-04-24 ª 16:07:22
ª Monda

SNAGGA!!

2012-04-24 ª 16:51:06

snagga inte! <3

2012-04-24 ª 19:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback