Fixat till telefonen.

Nu har jag precis fixat hem en massa musik till mobilen.
Och sen lyssnat igen o sjungt med till allihopa! ;)
Så nu har jag lite nyare musik på mobilen.
Senast jag uppdaterade mobilen var för typ 8 månader sen xD
Men nu så!
Snart blir det att åka till gymmet och träna rygg men Challe.
Jag bloggar efter det, tycker ni att jag ska börja lägga upp lite olika bilder som jag hittar på
Weheartit.com? (det var Fia-lotta som tipsade mig ;) )
Då kommer det bli typ lite olika bilder, som tex igår tänkte jag kärlek o så hittade jag 3 bilder som
jag tyckte var kärlek!
Tycker ni att jag ska fortsätta med det?





Ja! <3

2012-04-23 ª 18:52:15

Ja såklart !!! ;)

2012-04-23 ª 20:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback