Dagen i text

Dagen började med att vi gick ut i skogen o forade lite.
Vi fotade mest blommor & bäck.
Sen gick vi till hamnen, vi tänkte äta mjukglass.
Men när vi kom fram var det stängt -.-
Sen så ville Oscar till sin mamma o inte vi, så han åkte bara...
Då bestämde jag o Amanda oss för att vi skulle åka ner på stan o sola.
Först gick vi upp till Lidl o köpte en varsin smothy som inte var så god!
Vi tog bussen därifrån, när vi kom fram till true salong & salarium så var det stängt.
Så då gick vi till glada oxen.
Lite gammalt , solariumena var ganska gamla. Gillade inte det stället :P
Efter det gick vi till Sushi bar o amanda åt, sen satt vi oss o väntade på bussen inne i punkt.
Så råkade vi missa bussen så fick vi vänta yttligare 18 minuter :(
Väl i bussen så somnade både jag o Amanda till ( om ni ser sista bilden i det tidigare inlägget, vi la oss så som vi somnade o tog kort. efteråt)
Sen åkte jag o challe o gymma. Det gick bra, men vart as trött i benen.
Som vi då gymmade ;)
Hem, ducha, kollade på film o nu ligger jag här o ska snart se till o sova.
Godnatt!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback