Charlies födelsedag

Idag fyller Charlie år, så grattis till han.
Direkt efter skolan idag så åkte jag ner på stan för att köpa present kort åt han på Sf.
Var nere på stan i högst 10 minuter så åkte jag hem igen :)
Efter det så lagade jag mat.
O fixade en mina tårta av lite saker som blev över efter att mamma gjort den riktiga tårtan.
Så här blev den ;) xD
Hehe sen vid 7 åkte jag o charlie o gymma.
Vi gymmade i kanske 2 timmar sen hem åt kvälls mål.
Nu sitter jag o gör ingenting .
Imorrn så börjar jag som sagt kvart i 8 men HLR(hjärt o lung räddning).
Sen så ska vi till Ungdomsmotagningen, o jag antar att vi ska få lite information.
Men jag tror jag inte har så mycket att lära. Men vadå typ att man ska skydda sig, hur könssjukdomar ser ut osv.
Sen kom jag o tänka på att jag inte lagt upp någon "ego" bild på länge så då tog jag ett kort bara i farten.
jag kan inte säga att jag är nöjd med varken motivet(jag vart dålig) eller redigeringen.
Men här har ni iallafall en bild.
Och men den så säger jag godnatt:)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback