BÄSTE FILMEN

.
.
.
Bion var så himla bra! Ni måste se den om ni inte redan gjort det :D
Det är min nya favorit film nu :)
Den bästa filmen jag har sett någonsin tror jag!
Efter filmen så fick jag skjuts hem av Maddes mamma(y)
Mamma, pappa & john var nere hon tess o andreas så jag gick dit.
Där åt vi, o sen nattade jag barnen.
Först läste jag 2 små barn böcker o sen kollade vi på Lotta på bråkmakargatan.
Väl hemma så började pappa att klaga o nu pratar han om att han ska flytta -.-
Får se hur det blir med det o jag hoppas ju såklart att han glömt det imorrn.
Det är lite smått odrygt när föräldrarna tjafsar.
De är slut drucket för dom nu. Eller det tycker jag ;)
Varje gång så är det något som händer (bråk,tjaffs) .
Men nu ska jag sova för att jag är as trött ! Natti
Nu får ni inte tro att mina föräldrar är alkoholister eller olyckliga.
Jag mår bra o dom tar hand om mig så!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback