Godnatt

Hej,
När oscar kom hit så drog vi runt först till ekberga sen viksäng,
Sen så ville Kaddy&Jasmin träffa oss.
Så vi drog till Skiljebo, vi var där i typ 1 timme.
Sen drog vi till Netto o där såg vi Amanda hennes boyfriend.
Vi smög typ på dom ett tag den när vi kom hem så skulle oscar dra,
Då gick jag, Amanda & daniel Upp till amanda.
Vi hade det rätt så kul iaf:)
Vi spela UNO och så visa daniel sina trolleri skills ;)
Lite bilder från dagen,
Vrid på huvet ;)
Kaddy o Jasmin :)
'
Suddig bild, Danne&Amanda. Dom visste inte att vi var där (Y) ;)
Aja nu ska jag borsta tänderna sen sova,
Bjuder på en extra bild också ;)
Idag la jag märke till att löven har blivit väldigt oranga ;)
Haha lite efter ;)
Men nu ska jag sova Godnatt
//ΔϰɛℓƧö∂ɛяℓʋи∂






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback