Eftermiddagen & Godnatt

Tessan ringde mig o fråga om jag kunde vara barnvakt.
Jag ba okej, lätt förtjänta pengar liksom:)
Sen vid 21:00 när alla barn hade somnat så ringde Klara&Majken och fråga om vi kunde träffas.
Jag ba mm men jag är barn vakt sen så typ kom dom till balkongen o hoppade in.
Sen kom Lina ut på balkongen över o typ snacka.
Sen skulle Klara o Majken dra så då gick jag in i trappen o träffa lina.
Vid typ 10 skulle hon in, sen låg jag o kolla på sulvival eller va det nu heter...
Sen kom dom hem vid 11, då gick jag hem o nu skriver jag det här :)
Sne bild... På mina axlar:Elsa Sen bredvid är det Klara.
My(det tredjebarnet jag var barnvakt åt) ville inte vara med på bilden ;)
Klara&Majken ;)
Jag är skit trött, så nu ska jag bara kolla bloglovin,
sen fixa mig o typ tare lite lugnt, det är typ "fest" här, så det kommer inte gå att sova...
Men nu ska jag dra, godnatt
//ΔϰɛℓƧö∂ɛяℓʋи∂





fia svarar: haha tack men jag har inte vant mig än:)

2011-10-01 ª 00:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback