The day after yesterday ;)

Värdesn bästa store bror gjorde frukost till sin lillebror;)
hahahahah, jag är den brodern ;)
.
.
Efter att jag lagat frukost städade jag rummet,
såhär ser mitt rum ut för den som inte vart hos mig!
ja, jag delar rum med min lillebror .... -.- Inte kul!
.
.
Vart med pontus hela dagen, så har vi träffat o vart med några.
Amanda Gidlöf, Ella Lemming, Ida Borg, Ronja Grandin&diniella -efternamn-,
Anton persson och Marcus -efternamn- .
Jag o Pontus Lekte Fjortisar o tog lite pics;), lägger upp längst ner sen.
Jag, pontus, ella o ida kollade på bröderna lejonhjärta, ja så mycket liv har vi ;) ;) ;)
Sen så har vi typ lodat runt lite överallt haha;)
När jag kom hem hade mormor kommit, hon bor i kalmar o vi träffas typ 3ggr om året.
Här kommer bilderna xD
Hahaha, liv... Fina men snea bilder, förlåt för det ;)
Jag ser ut att ha drogat på den sista hahah;)
Men nu ska jag avluta, chiao!
//ΔϰɛℓƧö∂ɛяℓʋи∂





ÅÅH VILKET VACKERT RUM! HAR AAALDRIG VART DÄR !! KAN JAG FÅ HÄLSA PÅ??!?!!

2011-10-17 ª 08:35:46

Haha, a jo jättefint ... -.-

2011-10-17 ª 10:03:48

du är så jävla snygg kan inte vi bli tsm? <3

2011-10-18 ª 10:47:03

Alle Balle e en fjortizz :D

2011-10-18 ª 12:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback