Fritidsgården U know

Nu jag arg.. Skrev ett helt inlägg så hände det nått o hela skiten stängdes ner....
Men aja, Oscar drog rätt tidigt från gården, då var jag med Sara, AmandaKonscanski & her boyfriend.
Sen var jag med Amanda Gidlöf, lollo min smilegropssis, Ida borg o Filippa.
Sen drog dom så var jag med De andra igen:)
Lugn men ändå rolig kväll med många aktiviteter :)
.
Fina fiskedamms påsar jag o sara fick, jag fick Prinsessor o hon fick spiderman ;)
.
.
Så Fick alla en liten tårta var o så sjung alla för varandra ;)
.
.
man skulle kasta ett stort mynt & det man kom närsmast fick man,
men jag ville inte köra men fick.....
.
.
ändå godis av amanda , sara & Daniel :)
Jag fick det där och en banasplitt också :)
Tacktack amanda sara o daniel:)
.
.
Fina jag ..., nej men jag har bara titat lite med paint haha;)
Nu ska jag ordna mig,  godnatt
//ΔϰɛℓƧö∂ɛяℓʋи∂





ª Danne

Haha va snygga vi är

2011-10-15 ª 15:32:41

svar: Absolut ! :)

2011-10-15 ª 15:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback