Tjenare

Idag har vart en riktigt seg stark,

Jag hade precis skrivit klart inlägget så kom min dryga bror, och klicka bort hela inlägget...
Fyfan, värdens drygaste cp lillebror, han kan fan ta sej...
Aja får väll försöka skriva om allt...

Jag vaknade klockan tolv, då tittade jag på film i typ en halv timme(halvafilmen).
Snart blir det mat, det kommer blit skit gott,
Ris, kyckling & curry.

När vi har ätit sen senare ska vi iväg o plocka svamp med pappas jobbkompis o hans familj.
Det kommer att blir lite smått kul :)
Nu ska jag gå o äta innan mamma får spader haha :P

Kan bjuda på en gammal bild för jag sitter på Baba&mamas dator.


Haha ful man skit it, hejdå
//ΔϰɛℓƧö∂ɛяℓʋи∂






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback