sprid aldrig något vidare till vän för din vän har också en vän.

Hej, jag slutade nyss. SKÖNT.
Tog precis kort på tvn så det kommer en bild :)
Btw jag fick tvn av min stora syster fett snäll:)
Haha när jag gick hem från skolan kom det fram nån random grabb o ba jag vet vad du heter jag ba jaha.
Haha fett mysko ;)
Idag tror jag det bli hamnen med Amanda igen, hon har ett arbete att hon varje måndag i en månad ska ta kort på en sak.
Hon valde att ta kort på ett träd o några båtar i hamnen.
Och sen fråga hon om jag ville med sen har det blivit att jag följer med varje måndag :)
Men nu ska jag ta ett mellis, bloggar senare, ska försöka ta lite kort så ni får se lite foton,
eftersom att jag alltid bara skriver...
Aja såhär blev det iaf med den nya tvn :)
.
.
.
Har ingen "före" bild men jag kan säga er att det vart mkt bättre! :)
Bjuder på en bild av mig sjöälv också, fast ser ut spm en pösmunk...
A men nu ska jag ringa Amanda, See U .
//ΔϰɛℓƧö∂ɛяℓʋи∂





jag failade med rubriken, jag menade sprid aldrig något till......

2011-10-03 ª 16:08:13

Är det bara din eller din & johns?

2011-10-03 ª 17:27:28

Det är bådas men mer johns för när charlie flyttar ska jag få hans rum o en ny tv :)

2011-10-03 ª 20:52:30

shit vilken snygg bild ;D

2011-10-04 ª 07:31:02

Vrf är du alltid så söt? :)

2011-10-04 ª 13:12:26

alltid lika snygg :)

2011-10-08 ª 20:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback