Sminkningen mm

Idag har jag fart med Fanny dårå :)
Sen på kvällen sminkade jag henne!
Efter det så ringde grannen o undra om jag kunde vara barnvakt:)
Jag ställde såklart upp! :)
& Amanda gjorde mig sällskap, Vi fick ta hur mycket fika vi ville!
För att en av barnen hade fyllt år så det fanns 2 olika sockerkakor & dumlekakor.
Så vi fikade lite sådära:)
Sen nattade jag barnen, vilket tog ett tag ...
Men iaf sen efter det tog jag en ganska lång promanad med Rocky :)
Jag & Fanny va ut med hunden:)
Stress gjorde hela sminkningen i med att hennes kompisar stod o väntade!
Så man ser fortförande lite gilt vax vid såret o så hann jag inte med att sminka under ögönbrynet hehe xD ;)
När vi fikade dårå!, nu ska jag stänga av sen sova! ;), Hejdå&Godnatt






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback