Lördag-Söndag i bilder

Nu när internet äntligen fungerar igen så ska jag passa på o lägga upp lite bilder från i Lördags&söndags!
Men bli inte besvikna för det är inte många ;)
LÖRDAG:

Lördags morgonen startades med meny 14 från Spicy, Nudlar:D
På stan med Pontus, ronjam tilda o oscar.
Jag sov hos pontus o ronja sen!
SÖNDAG:
Jag o oscar drog till Djur affären påå hälla, han ska köpa en hamster snart!
Fåglar :)
Kom hem o så hade john o sabina bakat Kola kladdkaka som vart skit god :)
Det var dom ända bilderna hehe -.-
Jag har snart tid o tvättstugan, har egentligen ingen lust att tvätta...
Men har ändå inget annat planerat!
Får se vad som händer sen ikväll :)
Nu ska jag kolla facebook så hejdå!
//ΔϰɛℓƧö∂ɛяℓʋи∂





Du skulle INTE lägga upp den -.-

2011-10-10 ª 20:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback