Kvällen

I won't cry
I´m telling you that I won't cry 
And even if I do it´s not because of you
I promise you that I won't cry

Gammal låt, det var min favorit när jag va lite.. Haha
Kan börja med att säga att bion ägde!
All valuta var pengar o det va typ kaos! Jag rekomenderar den! :)
Nu äre äntligen höstlov! (Y)
När jag kom till viksäng ringde Ella o så gick jag o träffa dom! :)
Vi hängde på Ekberga så kom en securatas vakt o ba vem utav er vare som klättra o masa vi bo ojdå;)
Jag har säkert berättat om våra sopptunnor på gården, det typ kryllar av råttor...
Idag hade dom typ tagit bort allt o dödat 2 stora råttor sen i soppsaken så vare typ 20 döda råttungar tog kort bilderna kommer om någon dag! :)
Det var fett vidrigt!
Iaf på Ekberga så var jag med Ella, Ida, Ronja, Pontus, Ella, sen Ellas 2 kompisar ;) & Benny :)
Det var väll lite lugnt men annars kul! :)
Nu chattar jag lite med Fia-lotta! :)
Nu ska jag ta o sova innan det blir försent xD Godnatt :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback