kalas och disco

Kom nyss hem ifrån Discot!, det var awesome.
Jag träffa en massa kompisar!
Dansade nästan hela tiden, en tjej svimmade för att det var så varm där inne.
Sen så vart det typ ett bråk.
Men iaf det stängde 12 men så klart va jag tvungen att dra klockan 11 inte kul....
Men annars var allt kul!
Tog tyvärr bara ett kort nu på kvällen.
Tidigare idag så var jag på Tobias(bobbos) kalas o åt tårta o sådär, han fyllde 20 bast :)
Tjockis axel gjorde pannkakor te frukost haha ;)
Jätte god tårta (Y)
Cornelia & Ida som jag först var med, sen var jag med klara&ellen ganske mycket .
Sen var jag med Ella rautman&dessie ett tag, sen träffa jag bästa amanda syster, ronja&pontus grandin, ella o ida.
Sen var jag med alla i omgångar dansa runt liksom ;)
Men sen träffa man ju en massa andra men kan ju inte skriva alla :P
Jag kom på vad "blåmärkena" är förnått, jag har råkat bränt mig med platttången, inte smart...
Asså jag dampar på tanken att alla forförande är kvar o dansar o jag sitter här, men sånt är livet!
Livet är o kommer alltid att var orättvist.... Hehe:P
Nu ska jag kolla facebook & sådär så godnatt , kommentera gärna!
//ΔϰɛℓƧö∂ɛяℓʋи∂





Fin blogg Axel :)

2011-10-16 ª 12:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback