Ju mer dom spottar desto snabbare blommar jag (Y)

Tyvärr så har jag inte tagit några bilder idag så det får bli text...
Amandish ringde mig & fråga om jag kunde följa med till Netto.
Jag ba visst sen träffa vi Klara o Julia där.
Sen åkte vi Sen var jag ju med sabina och john så kom Klara o Julia hem till oss sen var vi typ hela kvällen ;)
Vi hade det väll kul, typ titta på lite klass foton & så (:
Just nu skypar jag med några kompisar!
Ska typ gå o borsta tänderna o sådär nu :)
Men jag bloggar imorrn,  C U=see you ;) hahah ni ba men det fatta vi inte men aja.
Tänkte om jag kanske skulle göra ett video inlägg här i veckan... Men aja Godnatt
//ΔϰɛℓƧö∂ɛяℓʋи∂





GÖR ETT VIDEOINLÄGG ANNARS HEMSÖKER JAg DIN KUDDE!!

2011-10-06 ª 08:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback