Hola mi amigos

Kom nyss hem efter att vart ute med hunden,
Innan det var jag o Emma nere på gården.
Det var "spa-kväll" så fick man (om man ville vilket inte jag ville ;) )
Fot-bad/massage/mjukgörandesalva , Massage , ansikts-massage/mask, hand massage/ mukgörandesalva.
Men jag & Emma gjorde inget.
Sen fick man ta massa olika frukter typ som kivi,annanas, melon mm
det fanns också morötter&gurka och dipper ;)
Sen hade dom typ gjort det mysigt o sådär.
Det var min kväll dårå ;).
Jag tog inga bilder för jag ville inte förstöra stämningen:S
Nu sitter jag o tittar när Challe spelar Batman ;)
Ska ta en dusch nu! Godnatt :)
//ΔϰɛℓƧö∂ɛяℓʋи∂





ª lina

jag skulle svara här på din kommentar..

men asså jag tog dom på min mammas dator ;)

2011-10-05 ª 20:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback