Hej, ska vi leka? :) hahahahahah xD

Bakprov idag på hemkunskapen, det gick skapligt bra för mig och Felicia! :)
Efter skolan så drog jag hem te oscar o kolla på big moma 2, rolig film alltså ! (Y)
Sen vid 6 drog jag hem o käkade sen ut igen o träffa amanda Gidlöf, Ronja Grandin & Pontus grandin.
Sen drog Pontus då träffade vi Ella Lemming.
Det var kul, vi hade skit kul på bron mellan hemdal/klockartorpet och viksäng , över E18.
kan tyvärr inte säga i detalj vad vi gjorde där för det får mamma reda på ...
Hon har små spioner som tittar min blogg o skvallrar te henne, eftersom att jag har sagt åt na o titta själv ;)
Så roliga är dom...
Lyckad dag, men nu ska jag skypa vidare med Alexander och Melinda Chiao bella!
Nerrå nu ska jag sluta härma Amanda Syster;) Godnatt gottfolk! :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback