Gymnasiemässa...

Shenare bloggis;)
Idag vare gymnasie mässan, nu är jag hur snurrig som hellst inför gymnasievalet!
Tog nyss en dusch och nu skypar jag med Alexander broder! :)
Innan gymnasiesaken så åt jag donken men madeleine, sen efter så tog vi ett fika på espresso house :)
Kul dag, nu ska jag läsa på te provet som vi har imorrn.
Prov på Ljus(Akustik, som betyder ljud,haha) det är väll inte sådär super svårt.
O jag suger på att plugga haha.
Men bilder nu då :)
Madeleine, haha bli inte arg för att jag la upp;)
Charlie stod för maten idag!
Han gjorde potatis i smördeg och jätte gott kött.
Sen till efterrätt pannakotta(stav), supergott;)
nu ska jag vara social mot folket, godnatt:)
//ΔϰɛℓƧö∂ɛяℓʋи∂






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback