Dagen

Jag är alldeles slut efter dagen!
Efter skolan var jag med oscar sen ringde Emmy&Emmy o ville vara med oss,
sen träffa vi några andra.
Vi typ åkte runt lite , först stan sen till coop sen te emmy o käka ships, eller hur det nu stavas ;).
Sen gick jag hem o fixa jag mej lite till Discot på gården först vare rätt lugnt men sen dansa typ alla,
Det var kul även fast dom som jag var med inte ville dansa, så jag dasna inte.
Men sen vid typ kvart över 11 så vare sista låten sen drog alla  nu ligger jag o typ halv sover i sängen ;)
Träffa massa roligt folk på Discot som för övrigt var på Gården!
.
.
Lite bilder från idag!
.
Rast, spela kort med Maggan Sofia o Feli :)
.
Lite korkar, o jag svär det var typ 10 000 utspridda på hela platsen ;)
.
Färgglatt ;)
.
Sorry Emmy ;) Hon har hår men luvan  över för dem sega som inte fattade det ;)
.
Gott ;)
.
Innan discot, dålig bild men tog bara en så den får duga ;)
Ja, det var allt för idag så, tack alla som bjöd å¨sej själva på discot o sen tack alla roliga vänner :)
Tur att man har dom ;), aja men nu ska jag ta det lite chill sen snart så blire väll att man somnar med datorn som vanligt ;)
Gonatt!
//ΔϰɛℓƧö∂ɛяℓʋи∂





chips*;)

2011-10-08 ª 00:32:01

löken :)

2011-10-10 ª 21:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback