Dagen lite snabbt ;)

Fett rolig dag med , Victor, oscar, john & Klara!
Först så var jeg med oscar, vi dunka musik & chillade hos mig!
Sen ringde vi victor i så kom han hit o vi drog ut typ!
Sen Netto o köpte godis!
Sen Gick vi till Hallen o kolla på basket, så ringde jag Klara så kom hon dit o var med oss.
Oscar hade redan dragit o så drog john!
Då va jag, klara & victor på Ekberga!
Victor gick hem, så gick jag o klara te gården o kolla på lejonkungen Haha xD Asså dom visade den där! ;)
Sen skulle jag hem o här sitter jag ! :)
OMG, det har hänt nått med mitt öga, ögat har blivit svart o så gråter jag blod:O
Bästa bilden någonsin!, nej men ändå ;) Bror & så min bror(riktiga) Hehe xD
Klara&Victor :)
.
.
.
Så bjuder jag på några bilder från i helgas i Torsåker! :)
Gosig katt! ;)
Nu chattar jag med Fia! Hejdå&godnatt :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback