Cheeeeenare ;)

Lina gjorde mig sällskap i tvätt stugan,
efter att jag hade tvättat så åkte jag o amanda som vanligt ner te hamnen o tog hennes kort!
Plus att vi gjode en ny "Hamnen" som vi gjort dom andra gångerna också!
När jag kom hem så drog jag o träffa, Pontus Grandin, Amanda Gidlöf, Felicia Axelsson o nån annan .
Sen träffade jag Emelie Gidlöf & Ellen Lind, skit länge sen jag var med dom!...
Amanda ;)
Ankor...
Full måne inatt! :D
Min mobil kamera suger när det är mörkt ute!
Nu blir det att titta svärföräldrarna från helvetet, så jävla sönt program alltså ;)
Bjuder på en bild på mig från imorse,
haha, inte vacker... Godnatt
//ΔϰɛℓƧö∂ɛяℓʋи∂





shit va du va lik din släkting där vet inte vad han heter men du vet han som är aslång enligt mig å har typ blont hår men slingat nästan som ditt:P han bor här i torsåker antar jag:P

2011-10-13 ª 20:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback