Lov veckan slut :(

Idag har jag vart med Victor och Niklas sen en stund var vi med Fanny, Emmy & viktor!
Inte gjort något speciellt idag, tagit det chill typ!
Fast juste, imorse var vi o bowla också!
Med Bea, pappa, challe o john :)
Tänkte lägga upp bildena från lovet, ha inte någon förväntan nu det är skit tråkiga bilder, och typ 1 per dag!
.
Jag fick hörlurar av min kära moder (y)
.
Inte den bästa bilden på john, han ser inte ut sådär på riktigt haha
.
Vi satt o loda på centrum med lite godis hehe;)(oscar i bakgrund)
Hälla med Fanny & Oscar, köpte en jacka! (y)
.
Jackan dårå
.
Kolla på film med Barndomsvänner, Amanda, Lina & Esti
Sen john dårå men han räknas inte ;)
.
Vi bakade cheesecake också(barndomsvännerna o jag)
Den vart inte så god eller, tar man lite så är det gott men för mycket blir....
För mycket") heheh.
.
Västa braiga höstbilden ju ;) Ser ni jag fånga löv som faller
Fast min mobil kamera är ju inte den bästa :P
Vi tog en promenad ut i skogen med lite smällare(y)
Va & åt med Fanny, john o victor :)
.
.
.
Jag vet att många bilder är dåliga o sådär men det är dom jag tagit så :P
.
Sen  en bild från bowlingen imorse :)
Det var det då!. Fanny, ida o nettan har ju sovt hos oss i veckan också!
Det har varit skit kul! :)
Fyfaaaaaaan imorrn är det skola igen, jag orkar verkligen INTE :(
Nu ska jag borsta tänderna sen försöka sova, godnatt :)





Jäklar va söt du är Axel!! <3

2011-11-06 ª 23:55:23

Axel glöm inte att höra av dig <3

2011-11-07 ª 00:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback