stan + träffa folk

Det har hänt något så jag kan inte lägga upp bilder! Typ knapparna över skriv"fältet" är inte där! :( Så därför blire inga bilder förns dem kommit tbx! Idag så filmade jag Amanda som gjorde en parodi på nån justinbieber sak! Sen direkt efter det så drog jag, Pontus o Fanny ner på stan. Först köpte jag farsdags present, det blev en isskrapa med en vante uppe på!(typ) Och ett örngott som det står "PAPPA the one & the only" :) När vi kom hem från stan så träffade vi Edvin, Anton, Albin, Anton, Amanda & Ida! Var med dom typ hela kvällen sen drog jag o pontus till han o gofikade lite(y). Sen drog vi ut med ronja o träffade Ida, vi satt o häcka på storängen sen gick vi till ica sen drog jag hem för att Duscha då var klockan typ 9. Nu ska jag sova, jag är inte ett dugg trött men måste försöka! :( Så godnatt , ni gulliga som läser min blogg! :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback