Idag ")

Idag slutade jag med idrott jag skulle haft hinder/styrka men jag pallade inte
så jag åkte och hade badminton ist :)
Så lat är jag dårå :P, men Madde & Sofie hade det så körde med dom :)
När jag kom hem så överaskades jag av en 4 månaders amstaff valp.
Skit söt! Chanel heter hon :)
Jag o John gick till Netto o köte påläggs skinka till mamma!
Påväg tillbaks så ringde Fanny så jag gick o mötte upp henne sen var jag med henne:)
Lite bilder på valpen dårå...
.
Jag vet att bilderna är dåliga men nu vet ni ju på ett ungefär:P
Hon o Rocky har busat typ hela dagen, nu ligger båda 2 utslagna i mammas säng (y)
Så söta!
När vi var på väg hem från Netto så fick jag syn på detta:
Line fint vare ju iaf ? :P
Imorgon blir det att vara med Ellen, oscar & john. Kanske någon annan också men är inte säker :)
Men nu ska jag dra o titta när charlie spelar, godnatt :)





är det eran hund den amstaff hunden den var söt? :)

2011-11-09 ª 06:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback