I love when you smile...

Skrev ju ett inlägg tidigare, men nu ska jag skriva lite mer om hela dagen ;) Min sista lektion var på bellevue, jag hade badminton! Jag fick ta buss hem & så klart så klart så fanns det ingen biljett-automat på busshålls platsen så jag fick åka med till nästa busshållsplats springa ut o köpa en biljett sen springa tillbaks in i bussen igen ;) Sen när jag väl kommit hem så hade mami&papi köpt spicy... Skit gott, men börjat tröttna :O Hehe... Efter det så gick jag på en promenad med hunden för att nettan skulle till Netto (kul det lät:nettan till netto) sen gick jag med Ida, fanny o nettan o lämna dom bara. Sen drog jag hem o börja plugga. Det gick bra för mamma förhörde mig lite :) Nu ska jag börja göra i ordning mig & imorrn äre äntligen fredag igen :D Godnatt ;)





fia svarar: hihi,ja visst är dom!:)

Lycka till på engelskaprovet imorgon!! :D

2011-11-17 ª 22:45:06

vem gillar du Axel?? <3

2011-11-18 ª 08:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback