Hej

Idag så har jag vart med victor, oscar & gustav. Vi var ute , sen spelade vi i typ 4 h HAHAH!
Fett nördigt jag vet, men ibland så får man! ;)
Men Iaf nyss när jag skulle hem hände det en sak!
Jag gick på vägen så såg jag en tjej så där framme.
En bil stannade framför henne & en invandrar man (inte rasistikst menat :S)
hoppade ut o slog till tjejen så hon ramla omkull.
Jag vart fett rädd o börja springa hemåt.
Mannen aåg att jag sprang o skrek till mig att stanna.
Jag fick panik o sprang mitt fortaste hela vägen hem.
Jag såg inte om han sprang efter mig eller något, inte hur nån av dem såg ut!
Men jag bara sprang & sprang trodde han skulle typ döda mig :S
Jag fick värsta adrenalin kicken!
Imorrn blir det att vara med Victor & Gustav.
Och på Söndag(övermorrn) så blir det att träffa Ella Reutman :)
Nu ska jag vara social mot fanny&ida , snart sova.
Godnatt :)





axel shit, har jag berättat att jag blev jagad av en bli i onsdags? :o

2011-11-05 ª 12:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback