Don´t let your dreams just be dreams

Vid kanske 1 åkte vi ner på stan!
Jag köpte en blå "tjock tröja".
och så åt vi på Thai fast food! ;)
Jag var med oscar ett tag , vi gjorde inget speciellt!
Sen skule oscar hem då var jag med amanda john & lina! :)
Vi flummade lite sen kollade vi på Final destination 5
Den var bra fast rätt så läskig! ;)
Den får en på tanken att det kanske faktiskt finns en "död" som bestämmer att nej nu ska axel dö?...
Heheh aja men iaf det var typ nyss som vi kollade på den!
Amanda & Lina drog nyss hem!
Några bilder från idag !
Jag & john fick en julklapp av Bea ( Charlies tjej).
en helt full proppad Godis påse! :D Kommer ta ett år innan den är slut ! ;)
Nya tröjan! Visst va den helt okej? :)
Nej nu ska jag borsta tänderna o göra mig klar!
Imorrn blir det stan igen! :) Godnatt!





Imorgon klockan 3..... får du en varning

2011-12-27 ª 00:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback