Tjohopp

Idag vare ju meningen att jag skulle vara med Oscar, men det blev inte s¨eftersom att john fyllde år så
kom vi överens om att vara en annan dag! :)
Ätit jätte mycket gott fika, men nu känner jag bara att jag ätit för mycket!
Kommer bilder från firandet(inte så många) när mamma fixat in bilderna på sin dator! :)
Haft en jätte skön dag, egentligen skulle jag slutat med idrott!
Men jag fick reda på att det inte fanns någon bussbiljett atomat *stavning* vid klöverhallen.
Så i såfall hade jag vart tvungen att gått från klöverhallen till centralen,
o jag skulle tro att det är typ halv vägs hem!...
Så jag sket helt enkelt i den! För kunde inte fixa biljet tpå ngn rast o inte skicka med mobilen för pengarna är ju slut -.- Fast inte länge till! :D
Den nionde vlire på fyllt efter ca en månads väntan... ;(
Heheh men Imtorrn ska jag ner med Oscar till stan, ifall ngn vill ses så ring mig! :)
0762344030, smsa ert för & efternamn om vi inte smsat sen jag fick min nya mobil,
svarar inte om ni inte gör det! ;)
Nu ska jag borsta tänderna o fixa mig för sängen!
Vi hörs imorrn ! godnatt! :)





fia svarar: haha ja, lite kul :D

2011-12-09 ª 21:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback