Lyckad kväll!

Kvällen har vart jätte lyckad! :)
När alla kommit så lagade jag korv med bröd åt alla(grillade på el grill).
Sen fick alla en varsin muffins;)
Efter det startade jag filmen o tog fram chips o dricka! :) Efter filmen körde vi " Jag har aldrig" ,
en askul lek! Den går ut på att man ska försöka få dom andra fulla!¨
Men vi körde med cola&julmust! ;) Hahhah fett fult men det var as kul ändå ;)
Sen Följde vi med var enda en utav gästerna hem så det blev en rejäl promenad! :)
John tycker det har vart jätte kul o det tyckte dom som kom också! :)
Så fick jag en ny vän ikväll också :P Eller typ 2 eller jag lärde känna dom idag! :)
Men nu ska jag borsta tänderna&göra mig i ordning!
Sen blire väll fb&chatta! :)
Godnatt!<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback