kalas

Tjena, kom nyss hem från Tatta som fyller år idag!
Och kom nyss ur duschen! :)
Tatta hon kallas så, carina, det är min kära faster som är allra bäst! :)
Det var fika o sådär! :)
Idag sluta jag med idrott på Bellevue så jag skulle ta bussen hem men så fanns det ingen atomat,
Så bussen kom, så Jag fick rusa allt vad jag palla till nästa busshållsplats men jag hann så det var bra, men bussen var överfull! -.-
När jag kom hem tog jag en snabb dusch sen låg jag o vänta på att vi skulle åka till Tatta dårå!
Ja det var väll min dag det då!
Imorrn äre Fradag :D Då blir det att var med victor om han nu inte glömtxD
Nu ska jag äta kvällsmat med mamma pappa o john, så hejdå&godnatt






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback