Jag ryser när jag hör ditt namn, det bara är så!

sista lektionen var idrott.
Kom hem, kolla på tv, satt vid datorn. Inte så mycket.
Sen tog jag en dusch efter den så spelade jag o john på challes ps3.
Sen fikade jag lite.
Inte gjort så mycket idag! Ganska skönt faktiskt.
Det är ganska viktigt att man är själv/ med sin familj ibland! :)
Imorrn blir det beep test, jag är ju ganska förskyld så kommer säkert få pinsamt dåligt resultat.
Men vem fan bryr sig...
Sitter o kollar på pojkvänsakademin, första men det sista avsnittet jag ser ;)
Ja, nu ska jag borsta tänderna sen gå o sova så jag är pigg imorrn!
Idrotten börjar ju 20 i 8 -.-
Så ah, nu ska jag dra godnatt ! :)<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback