Hola mi amigas&amigos

Kom precis hem från Henke, Lotta, Emilia & Isabell.
Nu sitter jag vid mammas o pappas dator, så måste stänga av typ nu!..
Men iaf Bion var jätte bra! Efter bion så gick jag med Emilia, John & Isabell o åt donken.
Efter det gick vi in på Pitchers (en pub) för att hämta mamma&pappa och Henke&Lotta!
Sen åkte vi buss hem, tog en glass på pizzerian.
Efter det gick "vi barn" hem till oss (mig) o spela kort.
Sen gick vi hem till Henke o lotta & spela Wii o lite sådär!
Jag åkte ner innan alla andra på stan för att träffa EllaReutman, vi gick runt på stan, tog en cheesburgare på donken & sen gick vi hem till henne o kolla på tvn. Ella bor fett lyx, typ mitt på stan, över Ginatricot, på högsta våningen!
Fett fin! Så vill jag bo! ;)
Tack alla som gjort min dag! :)
Rocky ligger här bredvid o sover, så himla söt, hheheh.
Nu ska jag också gå o lägga mig, imorrn blire att vara med victor tror jag :)
Godnatt, C U tomorrow bitches ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback