godnatt!

Sitter här äter middag klockan 12!..
Kom nyss hem från Pappas jobbarkompis o hans döttrar som jag har kännt ett tag typ 2 år! :)
Men a Efter skolan så drog jag typ direkt till victor, vi va med Niklas! Vi var ute ett tag sen hos niklas sen hos victor :)
drog hem vid 20 över 9 sen vid halv 10 så gick jag över till Henke,lotta , emilia, isabell & jossan som dem heter nudå! :)
Imorgon ska jag gå på bio, det blir att kika på Twiliight(stav) Den  nya dårå! :)
Men Isabell, Emilia & John, kommer säkert att bli jätte kul! :D
Ja det var lite snabbt om min dag ! Hoppas ni också haft en så bra dag som jag haft! :)
Nu ska jag äta upp maten innan den kallnar, så godnatt ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback