Dagen snabbt, utan bilder!

Dagen har bara susat förbi!
När jag vaknat fixade jag mig, john gjorde frukost!
Sen satt jag vid datan ett tag!
Sen vid kanske 1 åkte jag ner på stan o träffa Emelie o malin!
Va också med Max & Shan.
Sen efter ett tag kom Jennifer! :)
Det va kul att träffa dom alla, för det var så länge sen innan idag!
Fast det var tråkigt för vi gjorde inget! Vi gick typ 20 varv sen satt vi oss ner ett tag ! ;)
Vid typ 5-6 (Tror jag ... 9 tog jag bussen hem!
Fast jag gick aldrig hem gick till Victor istället!
Där fikade vi ! JÄTTE GOD bakelse som victors mamma & syster hade gjort!
Rocky road hette det!
Sen satt vi vad datan bara ! Vid 8 gick jag hem & åt!
Inte gjort så mycket mer idag! ;)
Förutom att duscha & sådär!
Nu ska jag se till att vara lite social! Godnatt!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback