Sommarjobb dag 7

Idag var det ju äntligen fint väder igen.
Så vi var till meste dels ute idag, fick med mig hem lite teckningar och sådär ;)
Idag när vi (jag och Cassandra) skulle hem så började ett barn att gråta. ( han som gav mig armbandet)
Han kramade mig o ba: Nej snälla gå inte.
Jag ba: ta det lugnt, det är inget att gråta för. Jag kommer imorrn igen.
Han ba: men gå inte, snälla.
Jag ba: Men jag lovar att jag kommer tillbaks imorgon. 
Då svarade han, okej då. Kändes typ som att jag skulle dö ;) 
Väl hemma så hjälpte jag mamma med maten. Åt maten, sen drog jag till Oscar.
Vi cyklade runt lite, chillade ;) 
Nu ligger jag i sängen o ska snart se till att sova :)
Jag och Amanda , världens allra bästa kompis! <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback